fixed!!!

Discussion in 'FH Lounge' started by 808CVPI, Jun 27, 2017.

  1. 808CVPI

    808CVPI Administrator Staff Member

    Whew!
     
  2. Jared

    Jared New Member

    For those that didn't see it, forumshawaii.net was redirecting to some abortion awareness/pro life site lmao.
     
  3. toogood131

    toogood131 New Member

    No wonder...my phone wouldn't let me go..."this site is not safe"
     
  4. Grumpy

    Grumpy Administrator

    This outage seemed familiar. lol
     
  5. 808CVPI

    808CVPI Administrator Staff Member

    Hmmm now the DMV has it....LOL
     
  6. 808CVPI

    808CVPI Administrator Staff Member

    Farid said it was a ransom hack on our site so he offered to hand over Dennis Rodman but they just declined and released the site.
     
  7. Grumpy

    Grumpy Administrator

    Sumbitch! I went to DMV to renew my reg today and it was a little slow. Just when I was the 3rd in line, the computers crashed! lol
     
  8. Grumpy

    Grumpy Administrator

    I thought he threatened them with sending Titan to take care of business.
     
  9. Jared

    Jared New Member

    Damn I JUST went DMV yesterday to transfer title and it was packed. Was wondering why... they said Monday their systems were down. I looked at all of em and they're running Windows XP:
    [​IMG]
     
  10. ZyklonB

    ZyklonB New Member

    They probably got NotPetya. So they disabled the effected server, reformatted and re-installed the computer system doing their net security. Also Merck's systems are effected too. By the way NotPetya is easy as fucking dirt to avoid. If your legit worried I can drop some wisdom on how to protect ya neck.
     
  11. KKSM

    KKSM New Member

    That DMV issue was a fucking joke. Who does computer/server maintenance when you have to open the next day and expect shit to be good. It's the state/c&c, shit ain't ever going to be smooth sailing.
     
  12. 808CVPI

    808CVPI Administrator Staff Member

    The good IT graduates get jobs at companies...the barely passing ones get civil service jobs at County, State, and Federal levels so they can't get fired!!!!
     
    KKSM likes this.
  13. 808CVPI

    808CVPI Administrator Staff Member

  14. admin

    admin Administrator Staff Member

    Is everything OK now?
     
  15. Jared

    Jared New Member

    All good....for now ;)
     

Share This Page