Random pics

Discussion in 'FH Lounge' started by Grumpy, Feb 2, 2017.

  1. NickT

    NickT Member

  2. Grumpy

    Grumpy Administrator

    Gotta love those "pinstripes".
     
  3. 808CVPI

    808CVPI Administrator Staff Member

  4. scca s2000 #23

    scca s2000 #23 New Member

    Looking sharp there Nick.
     
  5. NickT

    NickT Member

    Trying to make a nice dinner every Sunday for myself.

    Watermelon, Mint, Feta.
    [​IMG]


    Scallops, Sweet Corn, Risotto
    [​IMG]



    More pics
    [​IMG]
    [​IMG]



    Taking suggestions for next week. Farmer's market has some really good stuff right about now. Lots of peppers, new potatoes, squash blossom, beets

    I have a quiz next Monday morning at 8am though so it can't be a meal that's too labor-intensive (so no pasta this week)
     
  6. Grumpy

    Grumpy Administrator

    It's still summer, you should grill some Vietnamese pork chops! That salad looks great, but I can't handle feta and blue cheese. Both make me gag. I like a spring mix with watermelon, sunflower seeds, pumpkin seeds and dried cranberries.
     
  7. NickT

    NickT Member

    I had (broiled) pork chops marinated Vietnamese-style all week last week lol. One of my go-to meal prep proteins.

    Trying to do something more fine-dining and composed/complete for Sunday dinners though. Creative outlet for me now that I no longer cook professionally, but still want to hone my skills.

    Right now I'm thinking lamb chops, roasted fingerling potatoes and green beans, cherry/port reduction for next Sunday.
     
  8. dms_808

    dms_808 New Member

    brah can tell you miss poke lol
     
  9. NickT

    NickT Member

    haha ya definitely. Costco here usually sells it on weekends but they haven't had it for a few weeks.
     
  10. KKSM

    KKSM Member

    Screenshot_20170819-001829.png

    I laaaughed so hard at this dudes response to Phung. :D:D
     
    kev/anton likes this.
  11. NickT

    NickT Member

    Pork Picnic Shoulder on sale. Close to 10lbs. 5 hours on the PBC, then 1.5 hours wrapped.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    I need to find a place that makes good cole slaw. Whole Foods cole slaw fukking blows

    Light sprinkle of brown sugar when I wrapped it. Saved the juices from the foil and reduced it down with some Blue's Hog BBQ sauce.

    EDIT:

    Second dinner. Mango-Cherry Tomato "salad"

    [​IMG]



    Any suggestions for next week's dinner?
     
    Last edited: Aug 21, 2017 at 3:51 AM
    kev/anton likes this.
  12. Grumpy

    Grumpy Administrator

    You get the smoker from Cabela's? Do you like a sweet slaw?
     
  13. kev/anton

    kev/anton Member

    looks fricken tasty.

    lol @ phung still getting people mad on the internet.
     
  14. Grumpy

    Grumpy Administrator

    Does he look like he's wearing makeup?

    Nick was up against a wall when he joined FH. Using a Viet name and following Mick and Phung. He was phucked. lol
     
  15. kev/anton

    kev/anton Member

    that pic does look kinda weird. he came through for my wife and in-laws and got them some iphones though. he's been helpful since the FH days. feel kinda bad about some of the people i harassed. even fishaddict has been a nice guy.

    mick was the hedgehog dude right?

    yeah poor nick stepped into a tough spot lol.
     
  16. Grumpy

    Grumpy Administrator

    Yes, hedgehog guy. Was fish the guy who had a Ford Flex?
     
  17. Grumpy

    Grumpy Administrator

  18. kev/anton

    kev/anton Member

    yeah. his gf chewed him out on here for buying that ford flex.
     
  19. dms_808

    dms_808 New Member

    Did fish have a dh built runner?
     
  20. NickT

    NickT Member

    Amazon. Pit Barrel Cooker is $300 shipped.

    I'll have to check out that cole slaw recipe next time I have a BBQ or do pulled pork.


    I'd post a recent pic of me (been working out and cutting hard) but I generally don't like having pictures of myself online anymore for obvious career-related reasons.
    Someone in my class found my reddit account that I used for trolling/shitposting, had to delete that.
     

Share This Page