Random Thoughts thread

Discussion in 'FH Lounge' started by NickT, Feb 15, 2017.

  1. 808CVPI

    808CVPI Administrator Staff Member

  2. 808CVPI

    808CVPI Administrator Staff Member

    I was liking the mid 20% income tax...not looking forward to the 40% plus income tax!!!!
     
  3. Grumpy

    Grumpy Administrator

    I forgot my password. lol
     
  4. 808CVPI

    808CVPI Administrator Staff Member

  5. 808CVPI

    808CVPI Administrator Staff Member

    Oh my...

    A few times I slide my card in the ATM and thought...hmmmmmm? It was a OBiden moment...lol
     
  6. 808CVPI

    808CVPI Administrator Staff Member

  7. 808CVPI

    808CVPI Administrator Staff Member



    When we used to have gas station jobs!!! I used to tell people this all the time! They used to freak when I'd throw a lit cigarette into a bowl of gas....lmao!
     
  8. 808CVPI

    808CVPI Administrator Staff Member



    What the heck? I loved Bank of America!
     
  9. 808CVPI

    808CVPI Administrator Staff Member



    Oh my...lol
     
  10. 808CVPI

    808CVPI Administrator Staff Member

    Screenshot_20210317-081525_YouTube.jpg
    and these are supposed to be educated people???
     
  11. 808CVPI

    808CVPI Administrator Staff Member

    Screenshot_20210321-165741_YouTube.jpg
    So that's what he was doing, I missed the skateboard part!!!
     
  12. 808CVPI

    808CVPI Administrator Staff Member

  13. 808CVPI

    808CVPI Administrator Staff Member



    Holy Crap!!!
     
  14. Grumpy

    Grumpy Administrator

    He was agoot boy.
     
  15. 808CVPI

    808CVPI Administrator Staff Member



    Hmmmm interesting...
     
  16. 808CVPI

    808CVPI Administrator Staff Member

  17. 808CVPI

    808CVPI Administrator Staff Member

    download.png
    BUY BUY BUY!!!
     
  18. 808CVPI

    808CVPI Administrator Staff Member



    Damn, good thing we don't live in Canada!!!
     
  19. 808CVPI

    808CVPI Administrator Staff Member



    Garans this will happen here!!!
     
  20. 808CVPI

    808CVPI Administrator Staff Member

Share This Page